Saturday, September 17, 2016

ලියෝල්.


 ලියෝල්

කවර පීඩාවක්ද සිතීමට පසුගිය සන්තෘෂ්ටිය,
නොවන ප්‍රත්‍යාගමන, නමුත් සදීප්තිමත් කවර කල්හී හෝ,
කුමක්ද අපැහැදිළි සදාතනික සිලිල පියපතරින්
ඉවතට රැගෙන ගියාය, ඉවතට රැගෙන ගියාය නොමැතිව ප්‍රත්‍යාගමනක්.

ඒ සන්තෘෂ්ටිය පොරොන්දු විය මට කාමුක ලියෝල්,
ඒ සන්තෘෂ්ටිය පොරොන්දු විය මට ගිම්හානය.
කූට ස්වරය! සැළෙන හඬින් ගැයුම!
නුඔ ගයන්නේය හා පිළිතුරු නොඅසන්නේය!

මම ආලය කළෙමි හා ආලය කරමි, නොවෙමි විඩාපත් ආලය කිරීමෙන්,
මම පෙරදී මෙන් අයද සිටිමි,
නුඹ, සුන්දරය, හැකිය කිවියා අමතක කිරීමට
නුඹගේ සුන්දරත්වයෙන් ඉපිලයන්න!

කවදාද නුඹගේ ගීත වෑහෙන්නේ ඈතින්
නොසන්සුන්, කූට දිවුරුමෙන්,
සිහිකරමි මම, කෙසේ හඬතැල්වේද එදින කොකුන්
සරාකල අඳුරුවන අස්වැන්න මතින්.

( ලියොල් - යනු ස්ලාවයාන්වරුගේ ජන විශ්වාසයට අනුව ආදරයට හා  විවාහයට අදිගෘහිත දෙවියෙකි.)

1898 සැප්තැම්බර් 23.
අලෙක්සාන්දර් අලෙක්සාන්ද්‍රෝවිච් බ්ලොක්.
රුසියන් බසින් සිංහල බසට,

ෆිලික්ස් ප්‍රනාන්දු.

4 comments:

  1. අපූරුයි.

    ජයවේවා!!!

    ReplyDelete
  2. නිතර නිතර එන්න අගයමී

    ReplyDelete
  3. අප්පට සිරි අවුරුදු එකසිය විස්සක් පරණ කවියක්...

    මාරයි...සුපිරියි..

    ReplyDelete